To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 10, 2010

Ups and Downs

Den här veckan svänger lika snabbt som förra men än så länge i en mer positiv riktning. I måndags blev jag så himla arg på mig själv. Jag skulle ta en tablett men jag kunde inte få av locket på burken. Det var super barnsäkert och jag kunde bara inte. Jag har inte haft några problem med det tidigare men nu gick det bara inte. Ville slänga in burken i väggen men lät den stå. Efter en timme provade jag igen och då poppade locket upp. Tack och lov...hade varit pinsamt annars haha.

Bara för det tänkte jag prova igen att ta av locket för jag har burken framfr mig. Nu funkar det helt plötsligt inte. Igår när jag visade Andreas gick det hur lätt som helst och han tyckte jag var svag som inte fick av det. Men nu går det fanimej inte igen. Suck

Tisdagen inleddes med en tidig morgon i Helsingborg som dock slutade med en timmes prat om allt annat utom grupparbetet. Vi fick till en snabb plan dock och sedan var det hem igen. Väl hemma lyckades jag slå i min lilltå, som jag skrev tidigare, och det var inte en vacker syn direkt. Gjorde svinont att bowla men det var det värt. Spelade med Pernilla, vilket var trevligt! Nästa vecka ska jag spela med en trevlig tjej från Chic. Hon är jätteduktig så jag kanske kan lära mig något samtidigt!

På kvällen igår såg jag The Mentalist och Scrubs men hade svårt att koncentrera mig på det :). Fanns ju liksom annat som drog på datorn om vi säger så, men jag lämnar det så sålänge haha.

Nu sitter jag här...10.57 en LEDIG onsdagmorgon. Jag har varit uppe i mer än en timme....what's up liksom?! Jag tänkte sova lite längre men datorn drog igen. Nu sitter jag mest och väntar. Bland annat på Andreas så att vi kan köra till Genarp. Lovat att skjutsa honom + att jag ska städa lite tänkte jag. Ska även passa på att fixa lite med kameran för det funkar inte på min dator.

Så, en helt värdelös och ointressant uppdatering, men jag vågar inte skriva mer. Man vet som sagt aldrig vem som läser...

No comments: