To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 14, 2010

"Ignore this" OR "The Story of How-I-Feel-Sorry-For-Myself-and-Eventually-Will-Do-Something-Stupid"

Skrev ett megalångt inlägg, eller uppsats om man så vill här. Det var självömkande och patetiskt. Men det kändes skönt att få ur sig alla tokiga tankar och ideér som cirkulerat denna helg. Fick även pratat av mig med Mikaela så jag har verkligen ventilerat kan man säga. Känner mig fortfarande inte bekväm med situationen, eller ja det kommer och går, men just nu kan jag till och med tänka mig att jag kommer att somna ikväll. Allting beror på vad som händer inom de två närmsta veckorna. Men så är väl livet. Det jag skrev tidigare sparar jag så jag själv kan läsa. Ingen annan hade ändå förstått något. Det var mer galna tankar och känslor som bara ville ut. Nu slapp ni läsa det (tro mig när jag säger att det var flera A4 sidor med text, minst 4 när jag kollade sist).

Däremot behåller jag titeln på inlägget för de representerar innehållet så väl haha.

Nu ska jag bli klar med alla Rollers uppdateringar, som har tagit en evighet btw. Första gången på länge som jag inte längtat efter att uppdatera snitt osv. What's wrong with me? Men nu ska jag. Sedan ska jag fixa lite på facebook (läs: skörda haha) och sedan ska jag försöka närma mig sängen. Tänker nog ha lite backup planer ifall jag inte somnar. Lite gamla SMS å så ;).

Imorgon är det Helsingborg som gäller....klockan 11. Tidigt. Känner att om jag somnar kommer jag att vilja sova bort hela dagen. Hela veckan kan man säga. Eller två veckor. Nää, en får räcka sedan tar jag lite initiativ tror jag. Haha nu blev det ändå ett lite längre inlägg än föväntat, men det är åtminstone lite gladare än det jag hade innan. Får se hur det känns imorgon. Kanske känns tomt och jobbigt?! Vi får se

Nu ska jag bara ha TÅLAMOD....suck....i minst en vecka, sedan får vi se. Går det längre än två veckor blir jag ytterst YTTERST besviken. Bara så ni vet.

Världens jobbigaste just nu, TOPP 3:
1. Tålamod
2. Väntan
3. Tiden (för den går såååå långsamt)

Favoriter just nu, TOPP 3:
1. Händer (ja, kroppsdelen)
2. Film
3. Mys

No comments: