To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 18, 2010

Calm?!

Hmm...sitter här och är lugn. Ja, lugn är verkligen rätt ord. Fattar inte varför. Det har varit en stressig dag på många sätt fast att jag egentligen inte haft några måsten. Men nu sitter jag som sagt här och är allmänt lugn. Sjunger med i låtarna på spotify utan hämningar. Lite roligare när man är hemma hos sig själv, här finns ju faktiskt folk som hör en haha.

Gick hyffsat på bowlingen. Började kass med en riktigt dålig serie på 137. Kontrade dock med 211 och lyckades skrapa ihop 695 trots den dåliga starten. Bådar gott inför helgen då det är A-laget som gäller. Att vara reserv är lite knivigt. Man vill ju gärna spela, men samtidigt vill man ju itne att någon ska slå dåligt eller att vi ska förlora. Det är en VIKTIG match så det blir till att kämpa. Blir lite spel i C-laget på söndagen också. Den som går reserv i A-laget brukar alltid få spela i B-laget men matcherna krockar så det blir C-laget. Dessutom är vi ont om folk. Men hey! Det är ju kul att bowla oavsett så det gör inget.

Min arm blir bara sämre och sämre. Igår när jag tittade på TV hade jag typ ingen känsel alls i den, fast att jag inte lutade den mot något. Måste ha en nerv i kläm eller något. Störigt. Jag vågar inte bära någon ifall jg helt plötsligt tappar greppet.

Imorgon blir det tandläkaren kl. 10.00. Inte så jätteexalterande vare sig gällande tiden eller besöket i sig. Samtidigt är det skönt att det blir överstökat. Har flyttat tiden tjugo miljoner gånger nu. Snart är det dags att kalla mig igen haha.

Mitt i allt det här lugna jag känner nu vet jag att jag är lite stirrig. Imorgon väntar jag på ett svar som antagligen kommer avgöra hur min närmsta framtid ser ut på olika plan. Antagligen i alla fall. Om inte annat så kan man ana det även om det inte kommer att vara konkret?! Hoppas hoppas att det går bra för det hade varit så himla skönt att få det bekräftat så att jag kunde bli lugn enda in i själen och inte bara utanpå. Vill berätta för fler människor, men får låta bli till jag själv vet mer vad som händer. Om det nu går åt hel***e så kommer jag bli enormt dryg att umågs med den närmsta tiden. Just so u know!

Som ni kanske märker (eller inte?!) så är stavningen bättre. Undrar om det inte är tangentbordet hemma som suger. Här stavar jag mer rätt. Dock har jag fortfarande problem varje gång jag ska skriva JAG eller INTE. Det står oftast ajg och itne. Finns säkert sådana fel i ovan text, men orkar inte kolla.

Nu ska jag återgå till att sjunga lite och loopa facebook lite (alltså göra samma sak om och om igen. Kollar min profil, trycker på HOME knappen, kollar X profil, kollar andras profiler, kollar min profil, trycker på HOME knappen osv osv osv osv....det är LOOOP)...

No comments: