To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 10, 2010

Hey what ever

Ett tag var den här dagen på väg åt H*vete men HEY det blev bra haha! Känns helt skumt när känslorna pendlar mellan hopp och förtvivlan, men så är det. Så länge det i slutändan blir hopp så ska det väl gå. Ska försöka att inte ta allt så allvarligt, varken det positiva eller negativa. Det tar liksom för mycket energi.

Mår lite sådär fortfarande. Min röst är helt hes...väldigt sexigt :). Det är nu man ska spela SingStar även om det är superdåligt för rösten. Jag är skitbra när jag är hes hihi. Även om jag borde lägga mig så är jag superpigg (trots tidig morgon, what's up with that?). Ska försöka friskna till lite så att jag kan åka in till skolan imorgon. Hade varit bra.

Nu ska jag försöka att inte längta ihjäl mig till helgen av så många olika anledningar :)

No comments: