To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, March 27, 2010

Jag vågar mig på ett CRAP igen

Jag är fan dum i huvudet haha. Ja, det är skrattretande. Den här dagen började riktigt bra. A-laget lyckades få oavgjort mot serieledarna Kulladal och säkrade sin plats ORDENTLIGT i slutspelet. Efter fortsatte dagen väldigt bra, mycket bättre än förväntat. Vad gör jag då, JO, jag pajjar den. Så himla störigt. Precis när allt är som det ska så förstörs allt. Eller jag misstänker det i alla fall. Hemsk att veta att en enda knapptryckning kan ha avgjort allt. Jäkla ryck i fingret. Jag skulle trycka på spara och så blev det skicka....va fan liksom. Orkar inte med att jag är så himla otålig heller. Säkert det som gjorde så att jag råkade trycka fel. Jag upplever mig själv som jävligt jobbig, tjatig och allmänt dryg. Om jag klarar mig ur det här smärtfritt så ska ajg aldrig tvivla på min instinkt. Om det istället går som jag misstänker att det kommer att gå, kommer jag att för evigt hata att jag inte har något tålamod. Jag har alltid tyckt att det är lite störigt att inte ha något tålamod alls, men det brukar ju ibland vara en bra sak. Då händer där liksom lite grejer, när det gäller det mesta. Men just nu sabbar det bara mitt liv. Snälla, kan ingen dela med sig av sitt tålamod. Det räcker med lite lite.

Imorgon kommer jag tillbaka med en rapport om hur stor skada mitt jävla meddelande gjorde. Jag har en idé som kan mildra. Men det mildrar bara för saken i stort och inte vad svaret blir så att säga. FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN

Dessutom visar det sig att vi blir fyra i tabellen för att fel lag vann. Då får vi möta Kulladal igen i slutspelet vilket är ju supertradigt då vi precis spelat mot dem. Varje gång vi möter dem får vi dessutom oavgjort, till vår nackdel oftast. Hade varit mycket roligare att möta Mamba av så många olika anledningar.

No comments: