To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 17, 2010

My arm is taking powernaps

Usch det är något fel på min vänsterarm. Jag har märkt det nu hela veckan men ignorerat det totalt. Varje gång jag exempelvis sitter vid datorn så "somnar den". Det är lite jobbigt för jag lutar mig oftast på armen eller bara vilar armen på bordet och då börjar det direkt sticka och hålla på i den. Jag blir kall och känseln försvinner. DIREKT! Det är svårt att inte vila den på bordet. Känner mig lite "tönn" när jag har den längs med kroppen istället. Jag måste ju ha någon nerv eller något väldigt ytligt som stänger av hela blodtillförseln i hela armen. Till och men nu när jag skriver så börjar det sticka i den. Först tänkte jag att det var för att skrivbordet var för högt men det är ju bara vänsterarmen liksom. Dessutom har jag ju haft skrivbordet i flera år nu. När jag tittade på TV igår hade jag armen på soffkanten och den gjorde likadant då.....mot ett mjukt underlag. Blir nästan lite rädd. Tur att det inte är min bowlingarm så att säga.

Jag vill veta om det är för att jag slagit i den eller vad....det har ju inte varit så tidigare. Kan sådant här utlösas av stress?? Igår när jag bowlade fick jag värsta hjärtklappningen. Stod och rullade in 193 och efter sista slaget blev jag yr, kall och svettig på en gång. Hjärtat gick i hundra och jag trodde jag skulle svimma. Hade ju dock en serie kvar att spela och var tvungen att försöka andas lugnt och ta mig igenom den. Men det blev inte bra såklart. Slog typ bara 140 eller något. Fy fan. Är jag gammal??? Snälla kan någon säga att det här är stressymtom för då har jag en förklaring. Hjärtklappningen kan jag absolut anknyta till stress, men inte armen. Det har kanske inte med varandra att göra, men ändå. Usch, jag har inte tid med sådant här trams nu. Suck

No comments: