To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 24, 2010

Pizza Storlek Gigantisk

Jag får panik på datorer för tillfället. När jag är hemma funkar spotify, word osv och inget är segt eller så. Det som däremot inte funkar är internet. Man får klicka på uppdatera hur många gånger som helst innan man kommer in på en sida. Speciellt facebook. När jag då är i Genarp är allt segt istället. Just nu håller jag på att försöka få igång Spotify igen. MSN har också lagt ner så det blir väl till att starta om datorn snart. Hade varit okej om det inte tar en kvart... AHHHHH

I övrigt måste jag säga att det faktiskt har varit en bra vecka än så länge. Jag befarade att den skulle bli lika seg som förra men jag har faktiskt haft saker att göra hela tiden...nästan. I måndags var Mikaela hos mig och på kvällen åkte vi till Caroline i Helsingborg (bild på den gigantiska familjepizzan återfinns nedan). Igår sov jag extremt länge och sedan gick jag på bio med Lisa. Superskönt att vandra omkring i Lund nu när vädret inte är så hemskt. Kommer definitivt bli fler promenader inom kort. Biobesöket var mycket trevligt och kvällen avslutades med diverse konversationer på msn. Idag har jag faktiskt varit på en föreläsning i Hbg. Helt okej var den dessutom. Sedan körde jag och Caroline tillbaka till Lund där min bror snackade till sig skjuts till Genarp. Så här sitter jag nu. Imorgon ska jag städa här och sedan är det bowling på kvällen. Träningsserien!!! Om jag vinner så är jag klar för division 1 efter sommaren. Hur otroligt är det haha. Kommer att bli kul att utmana alla män i den gruppen. Lite oroliga är de allt.

Fredag har jag för mig att jag ska göra något men jag kan itne komma på vad det skulle vara. Antagligen inget haha. Den dagen blir nog lite dryg. Lördag däremot är det sista matchen för A-laget som kommer att bli så himla spännande. På kvällen har jag nog inte heller några planer. Men det är ju inte försent att boka något än ;). Söndag ska jag faktiskt själv spela match. Sent på eftermiddagen dock. Den matchen är också viktig för den avgör om jag kommer att vinna pris som spelare med bäst snitt och spelat minst hälften av matcherna. Jag leder rätt så överlägset men allt kan hända så jag tar inte ut något i förskott. Men det hade varit kul att vinna vandringspriset!

Så det var en kort sammanfattning, tyckte jag. Nu kommer bilder på familjepizzan. Det blir ju aldrig lika bra på bild, men det ger ett humm åtminstone. Den var GIGANTISK! I bakgrunden på några av bilderna ser ni en "vanlig" pizza, men även den var några storlekar större. Vi orkade som sagt inte äta upp haha.






No comments: