To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 01, 2010

Bang the Drum

Hmm inser att jag saknar OS lite. Jag tittade inte JÄTTEmycket men det var på något sätt tryggt att veta att det gick på ettan och tvåan hela tiden så om man hörde att någon tagit guld eller annan medalj så kunde man bar slå på TVn och få se reprisen. Är fortfarande megabesviken efter Tre Kronors slarv i kvarten, men det var en härlig guldmatch. Dock var bronset vårt....jäkla Slovakien.

Jag såg inte öppningsceremonin, men jag såg avslutningen igår. Pampigt och många bra artister. Hörde dock "Bang the drum" från öppningsceremonin nyss och den är grymt bra. De har spelat den vid olika tillfällen så jag har hört den tidigare i OS, men GUD vad bra den är. Nelly Furtado och Bryan Adams får en verkligen i stämning. Tyvärr gick det inte att "bädda in" videon så ni får trycka på länken istället. Härligt 0.54 in i låten!

http://www.youtube.com/watch?v=wr8QmqYVDBE

Saknar OS...

No comments: