To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 21, 2010

Respect in every aspect

Kan man spela sämre än jag gjorde idag....NEJ. Får skylla på att jag hade 10 hål. Jag hade i och för sig dubbelt så många miss som jag brukar ha också, men det var mest hålen som förstörde. Det gör dock inget för idag blev det klart att Rollers A-lag är kalrt för slutspel i april!!!!! Elelr ja HELT klart är det inte, men det ska mycket MYCKET till för att det inte ska bli så. Man ska aldrig säga så men då ska vi förlora nästa match med 20-0 och ett utav de två lagen som tävlar om den sista platsen ska vinna med 10-9 typ. Inte så stor sannoolikhet. Det kan hända, men då är det fan sanslöst. Dock vill jag ändå att vi ska vinna sista matchen såklart för då får vi möta Mamba i slutspelet. De är trevligare att möta då de är ett Lundalag + att det är tråkigt att möta Kulladal igen (som vi ska möta i helgen). Nu fattade ni väl nada här, men jag måste ändå skriva av mig lite om bowlingen.

I övrigt fick jag ett svar tidigare än jag förväntade mig. Helt okej svar. Inte det bästa, men långt ifrån det sämsta. Ungefär det som var och förvänta egentligen. Nu väntar jag dock på fortsättningen haha. It never ends.

Hmm, jag borde verkligen skriva min hemuppgift (heter det så?). Den är dock så himla tråkig, jobbig, onödig och dryg att jag inte har tagit tag i det än. Den ska lämnas in imorgon så det är inte panik eller så, men jag vill ha klar den idag så jag kan sova ut imorgon. Är trött på att gå upp tidigt.

På kvällen blir det avskedsfest för söta Caroline. Hon ska flytta (eller har flyttat) till 08-landet. Mycket mycket tråkigt för mig/oss, men superkul för henne såklart. Jag hoppas verkligen att vi ses ändå och att hon får det bra där uppe i Stockholm. Ska dock bli roligt att umgås lite med människor imorgon. Har varit lite väl isolerad den här veckan. Not good.

Under eftermiddagen har jag ägnat mig åt att se How I Met Your Mother som bara blir bättre och bättre. Såg om säsong 3 och kom på mig själv med att sitta och skratta högt. Jag skrattar aldrig högt när jag är själv, om inte något är super-mega-skit-roligt. Så ni kan ju själva tänka er hur bra den serien är. Tack Lisa för den! Längtar till säsong 4 släpps, men det är itne förrän i maj om jag inte minns fel. Jag vet ju itne så mycket om den då jag totalt missat den på TV. Men det är väl roligare så.

Igår körde jag lite lördagsmys och såg då säsong 6 av Two and half men. Jag älskade det, men så kom jag in i en dal, men nu var det fan skitroligt igen. Skrattade högt även där. De sista avsnitten var fan guld. Lööööv!

Näääää, nu MÅSTE jag börja på uppgiften. Suck, jag vill inte.

2 comments:

Emelie Torefalk said...

Åh vad roligt, hoppas det går bra med slutspelet i bowlingen! :D Även om du tycker att du spelade dåligt igår, så låter det ändå som att du är jätteduktig! :) Jag är skitdålig på bowling :P Haha ja, How I met your mother och Two and half men är skitkul! :D Vad är det för utbildning du går? Om hemuppgiften är så onödig så kanske du ska ifrågasätta läraren. De har inte alltid rätt. ;)

Jexxie said...

Bowling är såååå kul! Har man en bra dag kan jag vara duktig haha :). Jag läser Strategisk Kommunikation (PR, marknadsföring, internkommunikation, hemsidor osv). Ja, man skulle kanske göra det haha!