To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 28, 2010

Tur i oturen?!

Nu hade jag tur. Det dära meddelandet som inte skulle ha skickats fick ett hyffsat svar. Ett svar som inger förhoppningar. Ändå är jag inte glad. Varför? Jag borde vara i extas, tekniskt sätt har jag NÄSTAN fått igenom min vilja. Ännu är inget bestämt. Ändå blir jag lite irriterad över att det här innebär mer väntan, blandat med lite presationsångest och nervositet. Hahahaahm, jag kan inte annat än skratta åt mig själv för att jag är så löjlig. Skönt att man har lite självdistans, eller?!
------------------------------------------------------------------------
Igår blev det en spontanfilmkväll med Mikaela. Jag älskar när man bara bestämmer något bara sådär och det blir supertrevligt. Vi såg "Dumpa honom" (He's just not that into you) med bland annat Jennifer Aniston, Ben Affleck, Scarlett Johansson, Drew Barrymore m.fl. Riktigt bra faktiskt och inte alls cheesy som vi först trodde. Fick dock lite ångest. För det första för att de säger saker som antagligen är sanna, men som man konstant försöker ignorera. T.ex. att om en kille verkligen är intresserad så ringer han...men spontant tänker man: Men han kanske har glömt, eller han kanske har annat att göra osv osv osv osv. Men så är det såklart inte: "HE'S JUST NOT THAT INTO YOU"... Sedan får man lite ångest i slutet när alla (inte alla men de viktiga) får varandra och männen är så romantiska.
------------------------------------------------------------------------
Gigi: So what now, I'm just supposed to turn from every guy who doesn't like me?
Alex: Uh. Yeah!
Gigi: There's not gonna be anybody left.
------------------------------------------------------------------------
Alex: If a guy doesn't call you, he doesn't want to call you.
------------------------------------------------------------------------
En sak som jag dock gillar med helgen är att det blev klart att jag vann Sune Petterssons vandringspris (bästa snitt i B-laget som spelat minst hälften av matcherna). Det här trots att jag spelade uselt idag. Eller jag ahde bara 6 miss, men typ 10 hål och nada strike. Det får man inga resultat på. Imorgon blir det dock Lundaligan, sedan extra träning på tisdag med Pernilla, sedan Påsktävling på torsdag och till sist Påskmixen på annandagen. Mycket extra träning haha!
------------------------------------------------------------------------
Fattar DU trögt??????

No comments: