To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, March 23, 2010

I love you Phillip Morris

Har precis varit och sett "I love you Phillip Morris" på bio med Lisa. Hade inga höga förväntningar utan tänkte mig mer en kväll med en film som inte fokuserade på kärlek. Filmen handlar ju om två män som är tillsammans och då tänkte jag, ganska naivt, att jag skulle kunna ge mitt liv lite distans. NO! Filmen var superromantisk och rolig och bara härlig. Satt bara och tänkte hela filmen igenom på att så romantiskt skulle det vara i verkligheten. Man kanske inte ska göra precis som Steven gör i filmen haha. Men huvudtemat var ändå något som berörde. Kul när en film är bra som man inte har förväntat sig!

Imorgon ska jag gå på den här delkursens sista föreläsning. Anledningen är att det är en journalist som ska hålla i den, samt att det är sista gången man ser Caroline. Eller jag inte SISTA gången, men på ett bra tag i alla fall. Lite tråkigt dock. Känns nästan som om man ska ta examen och imorgon ska man säga hejdå till alla. Lite bisarrt.

Nu ska jag loopa lite och sedan försöka sova. Hade varit skönt att somna lite tidigare då jag inte får sova länge imorgon. Lektionen är ju 10-12 så det blir att köra kl. 9.00 (behöver tanka dessutom suck).

No comments: