To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, March 06, 2010

Yesterday, Today, Tomorrow

Gud vad tiden går långsamt....

Igår kom Mikaela till mig coh vi käkade och pratade till klockan var 4 på morgonen haha. Såg lite Sex and the city med. Skönt att prata av sig och kunna dela vissa saker med någon. Mikaela kommer hit ikväll också. Då ska vi se på Andra chansen och hoppas på att Neo går vidare!!!

Sen på söndag är det Lundadubbeln. Läääängtar. Ska bli kul, hoppas jag iaf. Kan denna dagen gå fortare. Sov länge idag, men insåg att det var dumt då jag ska försöka lägga mig tididgt. La mig vid 6 igår så det var därför jag inte kunde dra upp mig tidigare. Men imorgon måste jag upp vid sju så det blir att lägga sig innan tolv.

Nu ska jag återgå till att inte göra någonting....bye

No comments: