To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 11, 2010

The world of SMS

Nästa kvartalsräkning på telefonen kommer att bli svindyr. Den brukar vara dyr i och med den fasta kostnaden, men nu komemr den bli kalasdyr. Jag har smsat konstant i över 10 timmar nu. Dyrt dyrt dyrt, but totally worth it ;)

Kände mig inte så himla mycket bättre imorse så det blev att ligga kvar i sängen. Får väl se om jag åker på kompletteringsuppgift nu. Hatar att överge gruppen sådär. Men känner inte för att ställa mig inför en massa folk med svag röst och troligtvis feber?! Jag fick en gång reda på hur man kollar på sig själv om man har feber, men jag undrar om det funkar. Jag verkar dessutom vara den enda i världen som inte tar tempen då haha. Nu känner jag mig dock mycket bättre och jag antar att lite vila ändå kan göra underverk.

No comments: