To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 22, 2010

Do Make Haste

Tack för en SUPERtrevlig kväll med lite snack och bekännelser haha! Kändes skönt att bara sitta och skratta en stund. Skönt att bara släppa ut alla spänningar. Det var även härligt att sitta i bilen med musik på högsta volym på väg hem. Ingen sjöng så bra som jag då haha! Mindre roligt var det när jag hittade en superbra parkering, men parkeringsautomaten var paj så ajg fick gå en mil typ till nästa och där tog de bara mynt. Score!

Igår såg jag och Mikaela på Stolthet och Fördom (miniserien). Älska Colin Firth eller. Hata hur samhället såg ut då, hata äckliga sliskiga kusiner som vill gifta sig med någon i släkten och överklass i form av Lady Catherine de Bourgh. Allting är ju bara så romantiskt så man dör. Serien varar i 5½ timme men det var det värt. Jag har sett den innan, men nu var den tusen gånger bättre. Älska!

Hmm jag ser inte framemot att borsta mitt hår imorgon. Mikaela gjorde "bollar" på mig så att mitt hår blev lockigt och fint, men nu känner jag att det är varning för trassel. Men det är morgondagens problem.

Vill även nämna att jag idag har varit med och ätit av världens största familjepizza. Ska lägga in en bild när jag har fört över från min telefon. Den var GIGANTISK. Jag skojar inte! Den var som två familjepizzor. Någon som blir förvånad över att vi fem tjejer inte käkade upp den? Vi trodde att den skulle vara liten så vi beställde en liten pizza sidan om...MISTAKE.

Som sagt, bilder utlovas.

Rubriken syftar på bästa kommentaren i Stolthet och fördom haha. Please, do make haste! Dessutom passar det på andra sätt också :).

No comments: