To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 06, 2010

Bestämt att jag inte har bestämt mig

Tog ett svårt beslut igår....trodde jag. Efter att jag tagit beslutet visade det sig att det inte alls var taget. Låter kanske skumt men det hände saker som fick mig att ändra mig. Ahhhhh....blir galen på det här. På dagen tycker jag en sak, men när mörkret kommer smygande blir jag rädd igen. Klockan 22.00 börjar allt och jag ändrar mig igen. När jag sitter där i mörkret och tystnaden så blir allt obehagligt och telefonen bara ringer hela tiden. Jag vill, men ändå inte. Sedan blir man ju påverkad av sin omgivning också. Men jag vet inte. Vid det här stadiet får jag skylla mig själv. Får se hur det blir på måndag.

Ikväll är det klubbmästerskap...8 serier från klockan 19.00-22.00. Bra träning inför Tomelilla Maraton som är 16 serier. Jag har spelat riktigt riktigt bra de senaste veckorna så jag hoppas att jag får slå bra idag. Jag tror inte att jag kommer att vinna, men bara jag får vara nöjd med mina siffror så blir jag glad.

Denna veckan har varit så otroligt olik någon annan. Helt plötsligt sitter jag med makten istället för att vara den som är undergiven. Visst, jag har väl inte utnyttjat min makt direkt men ändå. Så ovan situation, men men. Vi får som sagt se. Vilka händelserika månader...

No comments: