To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, May 24, 2010

The Return of the Stalker

Min stalker hade inte hört av sig sedan i onsdags. Det enda jag sett av honom var när han gått till bilen och stått och tittat in till mig. Men inga samtal, inga sms och inget ringande på porttelefonen. Men igår började allt igen. Började ringa på kvällen vid åtta och sa att han skulle komma bort. Han ringde och smsa hela kvällen. Två gånger var han borta och ringde på min porttelefon. En gång vid halv elva på kvällen och en gång vid ett på natten. Han trycker dessutom många gånger. Satt i mörker och såg ishockey. Satt i mörker och skrev skoluppgiften. HATAR MÖRKER när jag är själv. Ganska säker på att han såg mig dessutom. Synd att han ska vara så läskig bara. AHHHH

Idag kommer Anne hit. Ska be henne att gå på spindeljakt. I morse när jag satt och sminkade mig så kom där helt plötsligt en stor spindel gående på sminkbordet. Jag bara skrek och backade. Sprang och hämtade dammsugaren och sög upp den innan den infiltrerade något värdefullt eller liknande. Sedan upptäckte jag några spindlar till i taket. Men jag får försöka assistera Anne med dammsugaren när hon står i fönsterkarmen eller något, för annars kommer vi aldrig att nå. Nackdelen med att ha fyra meter i tak....

Ska försöka sova lite nu för det blev inte av med det i natt....suck

1 comment:

Lojsie said...

Du måste säga till honom på skarpen! Tyvärr måste man vara så otroligt övertydlig med vissa personer.