To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 20, 2010

Same old shit

Jag är så trött på det här. Orkar inte mer. Man tror man är ute ur spelet men dras tillbaka. Man kan väl inte vara utan det antar jag. Dumt dumt dumt dumt!! Min tolerans nivå är inte lika hög längre men vad spelar det för roll när man fortsätter att bli sårad och förnedrad. Det sistnämnda har jag inte blivit än så länge idag, men det kommer väl (säger hon bittert). Suck...

Återkommer kanske under dagen när jag är på bättre humör. Beror väl på hur Sverige klarar sig i kvarten....jag blir såååå arg om de inte vinner över Danmark. Vi har vunnit båda gruppspelen nu och förtjänar fan i mig en medalj. Det tycker jag i och för sig att Danmark också gör, men båda kan inte vinna så tyvärr Danmark. I och för sig brukar det vara så att Sverige vinner gruppspelet men åker i kvarten. Men förra året tog vi bronset och det är fan dags med en annan medalj nu. Fan alltså om Kanada vinner guldet. Jag vill inte. Samtidigt vill jag inte att Ryssland vinner det heller. De har vunnit för många VM i rad nu. Jag vill att Sverige ska vara de enda som vunnit både OS-guld och VM-guld samma år så ändå hellre Ryssland än Kanada....tror jag. Jo...

Om vi förlorar mot Danmark hoppas jag att de får en medalj. Helst silver eller något. De har kämpat bra i den här turneringen och vunnit över både Kanada, Finland och USA (med flera). Bara Ryssland som fått ner dem på jorden igen. Men som sagt....där är ju typ bara NHL stjärnor i Rysslands lag så....

No comments: