To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, May 18, 2010

Worms everywhere

Såg ett klipp igår från när Kissie besöker Bella och Tyra. De är fan dumma i huvudet. Kissie är en praktbitch och världens mest korkade och elakaste människa. Kan man se mer fejk ut dessutom. Bella och Tyra är inte så elaka, men skulle inte dela ut genipokaler där. Kan inte förstå att det finns människor som läser deras bloggar och ser upp till de här människorna. Obehagligt. Jag blir nästan lite rädd.

Jag har sett en del av bilderna som Kissie lägger upp på sig själv i bloggen. De är photoshopade (det fattar ju vem som helst), men jag fattar inte varför. Hon ser ut okej ut på riktigt. Men vad jag inte förstår är hur man kan operera sig så som hon gjort. Jag är INTE emot skönhetesoperationer, för jag tycker att det är upp till var och en så länge man inte överdriver och det ser onaturligt ut. Kissie ser inte naturlig ut. Ingen ser naturlig ut att ha dubbel D kupa och vara så smal. Det ser inte snyggt ut utan mest besvärligt tycker jag. Fattar inte alls hur hon tänker. Det är att ÖVERDRIVA. Visst Kissie säger att hon spelar en karaktär på bloggen och att hon ljuger om det mesta, så även det kanske, men bara palla. Man kan kanske säga att man spelar en roll, men det är en självvald roll och då är det ändå något som finns inom en och man får fan ta ansvar för det ändå.

Hur kan man uppmuntra sådant här beteende genom att betala de här bloggerskorna enorma pengar. Jag får panik på det. Uppmuntra människor att vara elaka, korkade och allt annat skit. Jag började nästan skratta när ajg såg hur dåliga programledare Tyra och Bella var. De gjorde alla de klassiska felen och det var bara pinsamt. Nu för tiden räcker det att man varit på youtube tillräckligt länge eller är någon annan semikändis eller c-kändis så får man bli programledare. Visst, det kan vara kul att se för det är så pinsamt dåligt, men för helvete. Kollegorna måste ju känna sig enormt dumma. Ibland kan sug-iga program räddas tack vare bra programledare.....men inte om de tar någon korkard bimbo (som tillfälligt försöker få bort stämpeln genom att färga håret brunt hahahahhahahahahahah patetiskt).

Jag skulle aldrig läsa deras bloggar frivilligt. Jag läser bara de som jag känner för de är ju intressanta människor. Jag skiter väl i vad Kissie hittar på om dagarna. AHHH PANIK på det här. Vad som är skrämmande är att det finns så MÅNGA människor där ute som går in flera gånger per dag på deras bloggar (jepp jag drar alla bloggerskor över en kam). Små tjejer som inte ens är tonåringar ser upp till de här fejkade människorna och hur normala kommer de att bli. PANIK IGEN

Av principskäl tänker jag inte lägga upp någon bild på de här puckona heller för de ska fan inte finnas på min blogg.

Finns så många saker jag vill säga för jag är så irriterad men orkar inte mer nu. Dags att glömma och gå vidare.

No comments: