To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, May 01, 2010

Here I go again

Fan också. Han ringde för en halvtimme sedan. Jag ignorerar det som vanligt. Då får jag istället ett sms där det står: "Var är du nu? Kan du svara för jag väntar på dig". Jag fick så jävla ont i magen av det. Jag svarar att jag inte är hemma. Jag vet att jag borde skriva något taskigt eller annat men jag vågar inte. Han undrar när jag kommer hem och när vi ska träffas idag. Bara HALLÅ! Jag har väl inte sagt ett skit om att träffas. Vad är detta??? Är han mentalt störd? Jag svarar fan inte på det. Alla säger att jag ska polisanmäla men jag vet inte det. Jag vet inte vad han heter och vad ska jag säga?? "Jo där är en kille som hänger utanför min dörr och ringer hela tiden". Vad ska de göra. Varför skulle de lita på mig? Det är ord mot ord och han har stuckit innan polisen kommer när jag ringer. Det är ju itne förbjudet att ringa någon. Dessutom känner jag mig skyldig eftersom jag inte vågar säga till honom ordentligt. Ahh, fan jag vet inte. Orkar inte tänka på det. Just nu har jag bara ont i magen. Kan inte bara allt lösa sig av sig själv. SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT. Jag vill så gärna sova hemma, men varje gång jag åker hem börjar allt igen. Till och med när han inte ringer så tänker jag på det. Jag vågar itne lyssna på musik ifall han lyssnar och jag vågar inte se på TV eller ha tänt på kvällen. Det är så jäkla stört. Dags att vakna upp och göra något men jag vet inte vad. Jag orkar/vill verkligen inte involvera polisen. Måste fundera. Ger det nog en vecka till. Håller det fortfarande på då så har jag ju lite mer "bevis". Suck.......
----------------------------------------------------
Don't answer the phone, let the doorbell ring
I sleep all day, lay awake at night
I've lost all sense of time

Visions haunting through my mind
My fridge is half empty, afraid of outside
I stare at the wall, feel cold in bed
I've gotta get out of here

Won't you save my life tonight?
Just stay with me and I'll be okay
Won't you just hold on to me?
Please excuse the state I'm in and
heal my mind, hold on to me

----------------------------------------------------

No comments: