To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, May 19, 2010

Massa massa mandelmassa

Sitter och väntar på att Anne ska ringa. Vi ska mötas på Malmborgs och sedan svänga ihop något att äta. Sen blir det film och massa prat. Härligt!

Igår var det hockey. Sveriges bästa match hittills i turneringen. Nu har vi två gruppsegrar, så jag hoppas verkligen att de konserverat formen till imorgon då de möter uppstickarna Danmark. Kanada möter Ryssland (heja Kanada, tror jag), Finland - Tjeckien (heja Finland såklart) och Schweiz-Tyskland (hade varit kul om Tyskland vann i och med att det är hemmaplan).

Måste bara kommentera att det varit sjukt kvavt idag. Över 22 grader varmt, men inte särskilt soligt. Det regnar lite nu och jag förväntar mig att det kommer att åska i natt. Jag har inget emot åska....så länge det inte blir strömavbrott. Hatar att vara själv i mörker.

BTW! Efter tre stalkerfria dagar så börjar det igen. Why.....?

No comments: