To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 20, 2010

Livet efter sommaren

Så nu har jag lugnat ner mig lite. Dagen har varit hyffsad än så länge. Det finns även hopp om framtiden. Imorgon kommer jag antagligen känna mig lite nere och allmänt frustrerad men jag hoppas att det går över.

Är för övrigt glad att mitt filmintresse fått en ny gnista. Tappade lite i och med lite olika saker, men idag när jag hämtade ut mina filmer på posten så kom glädjen tillbaka. Jag gick med i home entertainment igen, fick 6 filmer men betala för en, plus att jag fick en bonusfilm.

Filmerna var:
* Sherlock Holmes (nya)
* Avatar
* Coco - Livet före Chanel
* Jules et Jim
* This is it
* Public enemies
+ den hemliga filmen: Flickan som lekte med elden.
Den har jag inte så det var ju trevligt!!

Nu börjar snart tredje perioden av hockeyn. Ute är det underbart väder så jag sitter med fönsterna på vid gavel. HÄRLIGT med varmt väder och ljummen blåst. Mmmm.....vardagslyx.

Önskar att jag kunde få mitt sommarschema. Hoppas nu det blir bra. Ser framemot när sommaren är slut (jag vet man ska inte det). Men det kommer hända bra saker då. Bowlingen börjar igen, vilket innebär en hel del saker (men vågar inte skriva för mycket här). Då ska jag även fixa min tatuering och färga hår och lite annat småhemligt. Jobbet är slut då och skolan börjar igen. I och för sig ska vi läsa retorik och ekonomi så jätteexalterande är det inte, men ändå. Bara två år kvar. Sedan kan man börja se film igen utan att få dåligt samvete för att man borde och vill vara ute.

Gud vad vädret gör att man bli på bra humör. Nu ska jag sätta mig framför TVn igen.
Over & Out

BTW! Måste bara hylla den som valt musiken till trailern för Generation Kill. Klockrent!

No comments: