To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 23, 2010

Medaljeufori

Jag är sååååå GLAD! Tre Kronor fick åka hem med bronset! Ingen hade förtroende för det här laget (jag hade, men övriga Sverige hade inte) så det är så IN YOUR FACE!!! Dessutom är det Bengans sista, vilket jag tycker är grymt tråkigt och sorgligt. Kommer aldrig glömma 2006 då Tre Kronor (som enda lag/nation i världen) vann både OS-guld och VM-guld!!! Efter all kritik som Bengan fick igår för sin timeout (även från mig) är det så klockrent när han tar en timeout idag när det är 0,7 sek kvar av sista perioden och vi leder med 3-1. Sedan säger han efteråt att det är tack vare den som vi vann HAHAHAHAHA. Jag älskar honom! Dock tur att han förklarade för Tysklands förbundskapten varför han tog Timeout för han blev helt galen och skrek "What the fuck" haha. Åhhhhh! Blir bara så glad och pirrig när jag tänker på matchen. GRATTIS UNDERBARA TRE KRONOR! Ni var värda Guldet, men ett Brons var inte fy skam. Vi vill inte ha fler fjärdeplatser ;).

No comments: