To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 02, 2010

Stupid routine

Jag är dum i huvudet. Insåg precis att jag infört en ny rutin som är helt hemsk. Tittade på klockan och insåg att hon var fem i tio. Reste mig då i panik och släckte ner alla lampor i lägenheten. Stängde av ljudet på datorn och mobilen, samt stängde ner spotify. Samtidigt känner jag hur jag börjar få ont i magen. Det här gjorde jag trots att jag faktiskt inte fått några samtal eller sms idag. Det gick liksom av bara farten. Förhoppningsvis händer inget nu, och då kommer jag tända lite och sätta på musik igen. Men just in case låter jag det vara släckt och tyst till i alla fall elva. Sen får vi se. Fan vad dum jag är.

No comments: