To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, May 29, 2010

Change of plans

Har lite panik!

* Borde verkligen ha jobbat mer med projektarbetet. Ska göra det imorgon men tycker inte om att ha det hängande över mig.

* Imorgon är det morsdag. Jag har inte handlat något. Får göra det imorgon med.

* På onsdag fyller pappa år. Jag vet inte vad jag ska ge honom. Måste även ta mig tid att köpa presenten när jag väl kommit på vad...

Små I-landsproblem men ändå störiga. Nu orkar jag dock inte tänka på det för jag ska gå till Malmborgs och handla till ikväll. Mikaela kommer hit och vi ska se ESC! Missade ju det mesta av semi 2, men jag har lyssnat på dem efteråt och där är en hel del bra. Så det lär bli en underhållande kväll. Sen får vi se vem de har bestämt ska vinna i år (konspirationstankar, javisst!). Spännande...! Jag gillar nog Tysklands mest, men nu har jag ju hört den massor så jag har tröttnat lite, men ändå.

Igår blev det inte som planerat....chock...nej. Men det blev ändå bra för en gångs skull. Åkte ut med Anne till Dalby vilket gav mig en massa nostalgisting i hjärtat av många anledningar. "Dalby-perioden" var kort (2 år) men så intensiv att det verkligen känns att åka tillbaka. Men det var mest bra känslor så det känns ändå okej. Efter roadtripen åkte vi till Anne och Thommy där jag var tills Per ringde. Sedan umgicks vi lite och det blev nästan lite sleepover haha.

Men men, nu måste jag verkligen gå och handla och få i mig lite mat känner jag!

No comments: