To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, May 07, 2010

Home Alone

Jaha, då visar det sig att jag är rädd även på dagen. Jag inbillar mig att jag inte är det, men måste nog inse att jag är skiträdd när jag av ren reflex slänger mig ner på golvet och kryper in under sminkbordet när telefonen ringer och hans namn står där. Nu är det ju ljust ute, men då har jag ju inte nerrullat och jag vill inte att han går förbi och ser att jag är hemma. Andreas var här en stund nyss så då kändes det bra men nu har han gått. Person Z (kan inte använda X för det är ju någon annan...) ringer ca 2 gånger i timmen nu och jag får kramp varje gång. Innan när posten kom höll jag fan på att dö. Jag var i hallen och hör hur någon öppnar dörren. Sedan hör jag hur någon "flippar" min brevlåda och den millisekunden innan posten trilla ner trodde jag att jag skulle svimma av rädsla. SJUKT.

Tur Anne kommer hit ikväll. Får övertala henne att stanna länge. Men det brukar inte vara ett problem när vi väl börjar snacka haha. Men mellan klockan 22-24 är mest "kritiskt" och då borde hon vara kvar. Tack och lov. Imorgon blir det värre.

På tal om något helt annat. Fick hela säsong 4 och 20 avsnitt av säsong 5 av HIMYM av Samuel (tack!!!) och började titta på dem i veckan. Men i och med att det var en datorDVD eller vad man ska säga så fick jag ligga och glo på min laptop i sängen. Den andra datorn är för långt bort och ajg pallar inte sitta vid skrivbordet och glo. Men idag när Andreas var här så sa han att jag skulle testa sätta i dvdn i min dvdspelare för de flesta nya tar sådana dvder. Jag testade och VISST det funkade ju hur bra som helst. Synd jag inte upptäckte det tidigare bara haha. Men bra att veta!

No comments: