To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, May 27, 2010

Try, fail, try again...fail better!

Idag gjorde jag mitt andra stora misstag på fem veckor och det var nästan samma misstag. Jag har för mig att folk säger att man ska lära av sina misstag så att man inte gör om dem. Men nej. Så är det inte. Som jag skrev på facebook: har förlorat en HEL DEL hjärnceller ikväll. Så många att jag funderar på om jag verkligen hade några från början. Vad är det med mig???

Sant sant sant!

Ringde Anne efteråt. Kändes enormt befriande. Hon har känt mig så länge att hon inte dömer (stör mig på att det stavas så) mig. Vi är liksom förbi den fasen. Man kan bara berätta allt man känner och få förståelse och bra råd tillbaka. Hade det inte varit för henne ikväll hade jag legat på golvet i fosterställning just nu. Istället har jag bara lite ont i huvudet och är lite irriterad över att jag totalt missade ESC semin. Vet att Sverige inte gick vidare, men det trodde jag inte heller att vi skulle.

Nu ska jag gå och lägga mig och tycka allmänt synd om mig själv. Det var längesedan jag var SÅHÄR besviken på mig själv. Hoppas att det känns bättre imorgon för då blir det film med Per och sedan kanske Vildandspuben! Ska bli jättetrevligt :)

No comments: