To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, May 31, 2010

Jaha liksom

Jag har en sådan där dålig känsla. Som när något extremt jobbigt kommer att hända och jag bara väntar på det. Antagligen är det för att jag förväntade mig två saker idag och inget av det hände. Sedan vet jag inte heller om jag vill att en viss sak ska hända eller inte. Men måste bestämma mig till ikväll vilket känns grymt jobbigt. För i min hjärna har jag redan bestämt mig, men mitt förnuft säger emot mig. Ahhh

Nu ska jag försöka jobba lite med hemsidan men har inga större förhoppningar. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att "spica" upp den. INGEN ANING

No comments: