To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, May 26, 2010

Onsdag...

...och det känns faktiskt som onsdag....

Vaknade precis..borde vara lite effektiv nu. Ska strax köra ut till Genarp och städa lite. Efter det bär det av till Anne och Thommy för lite våfflor!!! Men jag borde verkligen plocka undan lite.....och diska. Men jag är så jävla trött. Fan den här veckan har jag verkligen haft fullt upp än så länge och det kommer att fortsätta så ett tag till....dock har jag aldrig varit så trött som jag är nu och det beror inte på sällskapet eller så. Bara trött och seg överlag. Det var en aktiv helg haha. Näää, borde väl ta på mig kläder åtmistone och sedan göra mig i ordning. Lika bra att åka iväg och få städningen överstökat. Om jag är lite snabb så hinner jag kanske hem om innan A & T så att jag kan göra i ordning då?!

Igår var jag hos Lisa och såg ESC semi 1. Jag tyckte inte att den var så dålig som det ryktades om. Jag hade ju inte sett någon av bidragen innan, men blev glatt överraskad av Belgien och Bosnien. Skönt att de gick vidare. Men jag tyckte att de flesta av de som gick vidare var okej. Utom Ryssland och en annan som jag inte minns nu. Men ajg får väl överleva haha. Undrar hur det går imorgon för Sverige. Om vi inte går vidare är det första gången vi inte är med i finalen. Skumt. Jag tycker ju som sagt inte att Annas låt är dålig, men den är inget speciellt och kommer inte sticka ut. Får väl hoppas på lite tur å så. Alltid roligare om Sverige är med i finalen även om vi inte vinner. Förstår dock inte hur INGA länder har programledare som kan ordentlig engelska. Så blir det väl när man går på utseendet före annat. Oftast inte de vackra som är smartast tvärr. Det kan jag tala för själv haha, jag är ju jättesmart :)

Men men......NU ska jag försöka ta mig bort härifrån och göra mig i ordning.

No comments: