To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 30, 2010

A good hairday

Har en FANTASTISK hårdag idag. Och vad ska man göra då....jo åka ut till föräldrarna....suck. Jag lyckas ALDRIG med mitt hår när jag verkligen skulle behöva det. Skulle man väl lyckas så regnar eller blåser det ute så då förstörs det direkt. Idag regnade det iof men frisyren höll i alla fall. Fan jag hade kunnat ha den här frisyren på ett bröllop. Grymt besviken nu.

Positiva med idag är att man kunde snylta lite mat hos föräldrarna i och med att det är morsdag. Fixade present till mamma igår så slapp göra det idag. Nu sitter jag hemma i lägenheten igen och har lite ångest över att jag fortfarande inte har beslutat mig hur jag ska göra med en viss person. Snart måste jag besluta mig för annars blir det stressbeslut i stundens hetta så att säga och det blir sällan bra. Ett tag verkade alla tre fallen gå bra men nu är det lite sådär med alla igen. Fan också.

Men men, orkar inte riktigt tänka på det. Ska göra lite dipp och göra grönsaksstavar och glo på något. Hoppas hoppas att jag får vara ifred och slipper besluta mig idag. Behöver nog natten till att tänka.

No comments: