To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, May 09, 2010

A good day

Yes! Stalkerfri dag! Score!!!!En bra dag alltså. Men även bra då min familj helt spontant skulle käka på kina restuarang och bjöd med mig. Tack vad gott! Men sedan började även Ishockey VM i Tyskland. Sverige spelade nyss emot Norge, vilket såklart var en lätt match. Trots att Sverige spelade extremt dåligt i större delen av matchen blev resultatet 5-2 till Sverige. Skulle varit 6-2, men vi fick utvisning istället.....

Nu ska jag återgå till att sjunga med i låtarna på Spotify....grannarna har nog köpt öronproppar vid det här laget ;)

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas att knäppgöken som plågar dig äntligen har fattat.

Hoppas att du fått mitt sms angående den 29 maj.
Tiden glömde jag skriva det är kl 18.00

Kram din kusin