To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 28, 2010

Adobe

10 minuter efter att jag hade skrivit förra inlägget så ringde han. Sanslöst. Men bara fyra samtal idag. Stor skillnad. Det går på rätt håll. I övrigt har det varit en bra dag. Var på Vellingeblomman som sagt med trevligt sällskap och sedan åkte jag inom min lägenhet och hämtade lite prylar. Sover inte där i och med att han ringt. Blir imorgon istället. Har fått mitt paket från Adobe!! Innehåller:

* Adobe InDesign CS4
* Adobe Photoshop CS4 Extended
* Adobe Illustrator CS4
* Adobe Flash CS4 Professional
* Adobe Dreamweaver CS4
* Fireworks CS4
* Adobe Acrobat 9 Pro

Ska bli så himla kul att sätta igång och använda programmen. Nästa vecka lär vi oss Dreamweaver på kursen och jag har redan lite koll på InDesign och Photoshop. Får väl skaffa lite manualer.

Nu ska jag återgå till att loopa facebook och kolla in programmen lite.

No comments: