To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 21, 2010

Min lilla lilltå

Hmm igår var en konstig dag. Jag har redan berättat om Huliganerna, men den var konstig på andra sätt. Jag var och bowlade med Pernilla och Andreas och förväntade mig att det skulle gå skitdåligt. Jag hade fortfarande svinont i högerknäet, skoskav på båda lilltårna, sår vid nagelbandet på ett av högerhandens fingrar (som ska ner i klotet...fingertip...aaaj) och var allmänt gnällig (ni kan ju själva tänka er). Men när jag väl börja spela så kände jag ingenting. Jag trodde min vänstra lilltå skulle ta stryk i och med att jag glider med den, men nej. Istället gick allt skitbra och jag rullade in 759, vilket är klart godkänt :). Ibland ska man kanske börja med dåliga förutsättningar...då förväntar man sig ignet och spänner sig inte. Gäller för mer än bowling...

På kvällen däremot....eller natten, då vaknade min vänsterlilltå till liv. Jag sov inte alls på hela natten. Tån bultade och gjorde skitont trots att jag inte nuddade den. FY FAN vad ont det gjorde. Jag hade förstått om det gjort ont om jag precis haft skor på mig eller slagit i den, men nu gjorde det ont utan anledning. Sedan kom jag på att det här antagligen var efterdyningarna av två långa promenader + bowlingen. Provade ligga med tån högt, men det blev fan bara värre. Vid sex somnade jag av utmattning att ligga och ha ont. Upp igen vid halv åtta. YEY....

Hade bara handledning idag. Vi ska göra en broschyr....det är rätt lätt. Men tiden bara försvinner när man sitter och jobbar. Det är inte jobbigt och inte svårt, men man har ont om tid. Jag har ju inte programmen än, kommer antagligen inte ha det förrän om någon vecka så jag måste sitta i skolan och göra allt. Hann göra hälften och hoppas hinna resten nästa gång vi har handledning. Kul är det, men det hade varit roligare om man hade haft lite mer frihet. Jag hade behövt göra en massa saker till Rollers, men det får vänta till jag får hem programmen.

Nu ska jag försöka utnyttja att internet verkar funka igen. Det har strulat i några veckor nu, men idag har det inte funkat alls. Ringde ComHems support men det enda råd jag fick var att starta om modemet (som om jag inte har prövat det...suck). Men antingen tryckte han på något eller så har jag tur för nu verkar det funka iaf.

No comments: