To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 06, 2010

I love surprises

Yey! Oväntad lycka idag. Som vanligt klantade jag till det på slutet, men innan dess var det helt fantastiskt, roligt, underbart, glädjande, och allt annat fantastiskt. Jag blev så himla glad att jag nästan blev stum (ja, kan ni tänka er...). Sen blir avsluten alltid så jäkla kassa, så jag vet inte än om jag klantat mig lite, men det får jag reda på i morgon.

Fan vad jag hatar att min telefon klyddar. Mitt i ett samtal kan jag helt plötsligt försvinna. Elelr rent tekniskt är jag kvar men jag hör hur den andre börjar "Hallå!? Hallå....HALLÅ" och sedan lägger de på. Jag hör ju och det är frustrerande att de inte hör mig. Sedan försöker jag skicka sms och ringa från en annan telefon men blir alltid avbruten av att personen försöker ringa tillbaka. Sjukt irriterande när man sitter i bilen dessutom, själv. Då har man ingen telefon att ringa ifrån och om personen som ringde inte ringde från en mobil så kan man inte smsa att man ringer upp heller. I-landsproblem, jag vet, men ändå irriterande.

Kommer nog att skriva ett annat inlägg senare. Nu ska jag gå och äta.

No comments: