To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 28, 2010

Instigate?!

Nu är det sms som gäller tydligen. Jag skrev och frågade varför han ringde som en galning. Han svarade att han var i nära mig och undrade om jag var hemma. Hallå liksom. Jag skrev att jag inte var hemma och att han inte skulle ringa. Han undrade när jag kom hem. Jag svarade att jag inte kom hem idag. Han udnrade om han fick ringa... Jag svarade nej. Det var en vänlig konversation (även om det kanske inte låter som det) men det är ändå skumt. Han verkade helt inne på att vi fortfarande ska träffas. Jag hatar att vara ovänlig även om JAG VET att jag borde vara det. Men han kanske bara är trög liksom. Vi får se vad veckan utvisar. Jag tycker det blev lite läskigare med smsen. Jag kan inte riktigt förklara varför men jag får rysningar bara jag tänker på dem.

No comments: