To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, April 03, 2010

Meltdown

Fan vad jag är på dåligt humör. För det första är jag uppe skittidigt (JA, skittidigt) en LÖRDAG helt i onödan visar det sig. Sedan när man väl är smått irriterad så går fanimej allt annat fel också. Sanslöst!!!!! Nu är GRYMT IRRITERAD. Jag är så irriterad och arg att jag antagligen skulle skrika åt ett barn eller skälla på en valp om jag såg en. AHHHHHHHHHHHH!

Tänker inte gå in på detaljer för det ska man inte när man är irrirterad. Då ångrar man sig att man skrev något, men det är väl typiskt att allt ska gå fel när en dålig sak händer. Inget är egentligen "hela världen" men sen när brukar det vara ett hinder för att inte bli irriterad?!?!?! Jäkla internet, jäkla farmville, jäkla mobil, jäkla väckarklocka, jäkla dammsugare, skitlördag och skltsöndag. Jag hatar att bara gå omkring och vänta (va....newsflash!!) och värst är det när man har NADA att göra. Imorgon kommer att vara så jäkla in i helvetes dryg dag så jag kommer dö. JAPP DÖ! Samtiddigt orkar jag inte träffa någon och göra något (vissa undantag). Orkar inte berätta, orkar inte vara social, inte som det känns nu iaf. Får se om jag tinar upp lite om några timmar.

Tack och lov ska jag och Andreas spela Påskmix kl 11 på måndag så då har man och göra. Det varar ju inte hela dagen, men ett tag iaf. Åker nog ner och ser första starten dessutom. Den är klockan 9 och då går det timmar där med. Känns lite löjligt att räkna timmar när man inte väntar på något. Jag väntar, men inte konkret. Så jävla irriterande att jag bara vill explodera. Normala människor hade väl gett upp och skitit i det nu. Men jag är så jävla envis och seg, men jag vet inte om jag orkar det. Kanske ska man acceptera de andra "erbjudandena" som man fått, eller titta närmare på dem i alla fall. Det blir skittråkigt att börja om, men jag kommer att bli knäpp om jag fortsätter på det här utstakade spåret till självplågan. Vi får se vad den här veckan utvisar som kommer. Om inget radikalt händer får det fanimej vara. Jag vill inte låta det vara, jag vill VERKLIGEN INTE. Men det är inte roligt att vara den enda som anstränger sig heller. Någon måtta får det vara. Ha, nu blir det en vecka av väntan igen. Kom igen tålamod....bara en vecka kvar. Håll ut. Sedan SKA jag ha ETT SVAR. Så är det bara. Baserat på svarets riktning får jag ta ett beslut senare. Jag är fanimej ingen matta. Just nu är jag det, men inte länge till. Jag är full av plattityder, men jag hoppas att inte allt jag skrivit är det. Jag behöver en förändring...

Om man ska föööörsöööka att se det positivt så är det här ju definitivt ett uppvaknande. Nu blir det andra metoder/attityder what ever. Jag har sagt det tidigare, men nu jävlar är det "krig", om man nu kan använda den metaforen här. No more Mr Nice Guy (fast den kvinnliga versionen...Ms Nice Girl?!?!?!). Jag måste bli mer hård när det kommer till beslut och inte vara sä jäkla "mjäkig". Antingen händer det eller så får det vara. Folk säger ju till en att "stänga dörren" men det är inte så lätt. Som det ser ut nu blir det nog en stängd dörr, men det kommer att ge effekter på mitt liv efter i och med att det ena liksom sitter ihop med det andra. Därför måste jag tänka mig för innan jag tar för radikala beslut. FAN...

Så nu har jag fått ut lite av mina aggressioner. SKÖNT, men inte snudd på tillräckligt. Stackars min familj som ska spendera kvällen med mig. Kommer att bli ett härligt påskfirande...*not*

No comments: