To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 27, 2010

Personbästa

Yey! Nytt personbästa på bowlingen idag, i 1 serie + 2 serier + 3 serier + 4 serier. Slog 211, 227, 233 och avslutade med 160 (en miss, två hål och ingen strikeföljd) som totalt blev 831!! Satte sju strike irad i tredje serien, vilket också är rekord. Så jäkla härligt. Åter igen måste jag konstatera att det har varit en fantastisk bowlingsäsong. Nu är det i princip bara KM och Tomelilla Maraton kvar. Ska försöka vara awesome då också haha.

BTW. Idag har pizzakillen bara ringt 8 gånger. Men det är typ 5 timmar sedan han ringde sist så jag har höga förhoppningar om att han har tröttnat. Kanske jag kan åka hem redan imorgon?? Hoppas hoppas. Om jag itne får något samtal alls från nu till imorgon så stannar jag nog. Ska bli härligt att sova i sin egen säng.

No comments: