To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 09, 2010

Det var kul så länge det varade

Vem försöker jag lura haha. Imorse när jag vaknade hade jag världens ångestklump i magen. Sådan jag hade förut när det gällde jobb och liknande. Fattar inte varför. Det är det värsta med det. Det är en sak om man vet varför för då kan man resonera bort det och försöka vara logisk. Men nu vet jag inte. Eller tekniskt sett vet jag, men det borde inte ge mig ångest. Så himla löjligt. Allt var ju så himla bra igår. Nu är jag irriterad igen. Man hör en sak och tror på det, men sedan händer en grej som motbevisar hela tiden. Jag får svar, men blir mer förvirrad. AHHHHH

Ska ta en dusch nu och hoppas på att det lugnar ner mig lite. Den här helgen blir antagligen skittråkig, som övriga varit. Hoppas nu inte någon tar illa upp som jag har varit med en del av helgerna men det handlar inte om er. Det handlar om samma jäkla skit som jag nu har ältat här i över en månad. Antagligen kommer det fortsätta att ältas i minst en månad till. Sedan har det väl släppt lite hoppas jag. Fan, jag som hade världens plan på att vara glad och se allt positivt. Nu är det snarare tvärtom. WHY??????????

Men jag hann ju vara glad och nöjd och lugn och normal i hela 15 timmar (varav jag sov 10 av dem)...tsss

No comments: