To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 19, 2010

Typ Typografi

Snacka om värdelös dag. Innan älskade jag dagar då man inte hade något inplanerat men nu hatar jag dem. Det känns helt useless och tråkigt. Hade en lektion om typografi 10-12, som jag lätt hade kunnat vara utan. Det mesta som vi har lärt oss den här teminen har jag redan kunnat. Jag har inte vetat att det funnits regler, men jag hade ändå gjort rätt bara genom att tänka logiskt. Suck...

Var hemma vid ett och sedan dess har jag i princip bara suttit vid datorn. Har fixat lite med inbjudan till Rollers årsmöte och liknande, men kände mig inte sååå inspirerad. Sedan har jag loopat facebook som vanligt. Har även kollat Rollers hemsida och gud vad vi har haft många besökare de senaste dagarna. Snittar på drygt 30 unika besökare per dag. Kul!

Men vänta, jag har faktiskt gjort något. Jag gick och handlade (fick lite dåligt samvete för att jag satt inne när det var solsken ute) på Malmborgs...gjorde sedan bruschetta. Mums! Såg även HIMYM. Har kommit fram till vilka mina tre favoritavsnitt är på säsong 1-3; Slap Bet, Slapsgiving och Arriverderci Fiero. Love love love!!!!

Borde ha tagit en powernap, men det blev inte så. Nu sitter jag här halv elva och är megatrött. Vad är det med mig? Imorgon blir det nog ingen föreläsning. Pallar inte åka in till den, sedan stressa som en galning till bowlingen, sedan stressa efter den för att hinna in till Helsingborg igen för att se spex. Enough is enough!

Avslutar som vanligt med en låt. Kan inte förstå att jag inte tänkt på den tidigare...

No comments: