To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 08, 2010

IRRITERAD as usual

Idag har jag faktiskt hållt mig sysselsatt. Jag och Andreas hälsade på Jessica på spel och träffade hennes trevliga pojkvän Samuel. Käkade sedan lite mat och umgicks allmänt. Efter det åkte jag vidare till Helsingborg där jag spenderade kvällen hos Mikaela. Hanna kom även dit och vi såg "Did you hear about the Morgans?". Helt okej om man bortser från det cheesiga slutet. Hugh Grant är lika rolig som vanligt. Trots dessa trevliga aktiviteter förstördes min dag av tankar.

Först tänkte jag att det är klart det händer. Sedan blev jag osäker ju senare det blev. Till sist tänkte jag rent ut sagt att person X var en *blip blip* (censur). Sedan hände en grej som gjorde att jag ändrade mig, till och med blev glad. Men sedan blev det kass igen och nu är jag allmänt förbannad. Imorgon blir allt mycket svårare och helgen kommer inte bli som jag tänkte heller i och med det här. Blir så jävla skitförbannad att jag bara vill skrika och gråta och vara allmänt hysterisk. Hur svårt kan det vara liksom. Och om det nu är så svårt borde man kunna informera om det. CRAP.

Jag som hade en bra känsla när jag gick och la mig igår, men nu är jag nervös och orolig igen. Imorgon har jag föreläsningar från 10-16 så man är inte hemma förrän lite innan fem. Sedan ska jag till hallen så att jag är där vid sju för det är ju lottning av banor och sådant imorgon. Vi ska spela neonbowling (eller glow som de i hallen kallade det...what ever). Vi hyr alla tolv banor men är bara 22 spelare (oftast) så där är ju tekniskt sett ledigt för två varje vecka. Men ibland kommer lite passiva medlemmar eller folk som vill prova på så då är det bra. Ha, jag är lite trött känner jag för nu babblar jag bara på om ingenting. Men min poäng var att det inte är några problem att släcka ner hallen i och med att vi ju som sagt har alla tolv banor. Yey, lång utläggning om ingenting haha.

Jag hade verkligen verkligen hoppats att jag hade kunnat träffa en viss person imorgon. Men nu ska man inte hålla på med önsketänkande. Fan, nu blev jag arg igen. Nä, dags att lägga sig innan man blir för irriterad igen. Nu har det ändå lugnat ner sig. Jag antar att jag förlitar mig på att det finns en bra förklaring. Antagligen finns det inte det...men men. Orkar inte spekulera vidare i det nu. Får bli imorgon.

No comments: