To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, April 24, 2010

With or without you

Fan jag blir så jäkla förbannad på X. Hur svårt är det liksom. Nu har det blivit precis som jag förutspådde. Jag bryr mig inte lika mycket, inte sedan incidenten förra veckan, men det är bara synd liksom. På olika plan. Nu är allt som vanligt och det är......tråkigt.

Solen skiner och jag saknar att jag inte har någon uteplats. Å andra sidan utnyttjade jag inte den jag hade när jag bodde på Vildanden. Man saknar väl det bara för att man inte har det. Känns bara lite sorgligt att vara inne när det är så fint väder ute. Känns inte som om klockan är halv sex direkt. Hoppas att det blir lika fint väder på Valborg. Stadsparken, here we come ;).

Nu ska jag se lite mer av HIMYM (för att inte skämmas för mycket har jag dragit för gardinen så att jag inte ser solen...) och invänta Jessica B. Planerat en tjejkväll. Vi ska göra typiskt tjejiga saker haha, men jag skriver inte vad för man vill ju inte leva upp till stereotypen ;).
----
Tänk när man inte har en viss sak så vill man ha det, men när man har något så tar man det för givet och "utnyttjar" det inte till max. Men hade man vetat DÅ vad man vet NU hade man kanske det?! Men det är väl så man är.
- Så sant när det gäller sååååå mycket...
----

No comments: