To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 01, 2010

Leave a light on for me

Hmm, jag har verkligen haft två toppendagar nu....I RAD. De var sådana här spontant bra dagar. Det var inte så att jag visste att jag ska göra "det här" och det kommer att bli skitkul, utan det har liksom blivit så av sig själv. Kul när det är så! Hoppas nu att resterande dagar av veckan blir bra, Jag vågar inte hoppas för mycket men förutsättningarna finns ju där. Ska försöka slappna av lite och bara njuta av att vara ledig och träffa människor...och bowla såklart! Påsktävling imorgon (som är ett jäkla jobb att få ihop) och Påskmix på måndag. Igår bowlade jag med Pernilla och slog nästan personbästa. Jag slog 780, varav en serie på 225. Skönt att slå bra i alla fyra serier. Mitt personbästa är 783 så det var som sagt nära. Det slog jag dock på en match och det är ju då man ska slå bra, inte när man tränar som igår (dessutom utanför Roller träningar haha).

Nu ska jag försöka avsluta så jag kan lägga mig. Imorgon blir det upp lite tidigare. Ska städa lite i Genarp och sedan ska jag in till Lund och träffa en gammal barndomskompis. Ska bli kul! Efter det blir det tillbaka till Genarp och käka + fixa det sista inför Påsktävlingen och Styrelsemötet.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på på fredag, men något måste jag göra annars blir jag återigen knäpp. Om inte annat så får jag städa lägenheten lite. Det har behövts ett tag haha. Får man lite motion också....liiite.

Videon suger (är från 1989), men texten är fantastisk! Finns också i "modernare" tappning med Erik Grönwall.

4 comments:

Anonymous said...

Om du inte vet vad du ska göra imorgon fredag så kom över hit så kan vi gå ut, Har inte varit ute på evigheters evigheter

Kram Carina

Jexxie said...

Tack Carina. Bra att veta. Nu han en annan kompis före. Vi får höras angående bion!!

Jexxie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Absolut får vi höras om det, skulle vara kul att se den filmen. Jag skickar mitt mobilnummer till dig på facebook för jag har inte ditt så jag kan inte messa dig (min telefon dummade sig och en del av nummerna raderades bla ditt)

Carina

Fan vad min dator är konstig jag måste skicka allt två gånger för att det ska gå