To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 16, 2010

New Record!

Yes! Slog nytt personbästa ikväll på bowlingen. 815 och missfri! Så jävla nöjd. Bra serier allihop; 206, 191, 195 och 223. Härligt med bra resultat nu i slutet på säsongen. På lördag är det lagledare som gäller i slutspelet. Ska bli så himla roligt!! Helsingborg har inte världens bästa hall direkt, men den är okej.

Angående det jag skrev innan så har det lagt sig lite. Men jag är fortfarande i chock. Men till min förvåning så är inte min reaktion förtvivlan när jag tänker på det. Istället ler jag, till och med skrattar åt det. Det är så himla bisarrt och märkligt. Att bli förloämpad på det här sättet är skumt och som sagt....BISARRT. Det "finns" liksom bara inte. Jag känner att min inställning just nu är att "ni ska allt få se". Det ä så olikt mig....jag brukar bara falla in i "tycka-synd-om-mig-själv-mode" och sedan böla hela tiden. Men nu har jag blivit starkare. Tror jag. Så känns det nu. Vi får se vad som händer i helgen. Jag tror inte någon skulle tro mig om jag berättade på vilket sätt jag blev förolämpad för det är så onaturligt att man gör så. Jag har hört folk säga saker om mig, men oftast har det varit "behind my back" eller på ett indirekt sätt. Typ "du passade så bra i långt hår" när man har kort eller dylikt. Men det här var direkt, brutalt och bara taskigt. Men men, ska inte älta det mer nu. Dags att lägga sig. Har en dryg lektion 15-17 imorgon....jipiie! Not. Är man inte hemma förrän vid sex....en fredag....

No comments: