To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 26, 2010

Fånge i sitt eget hem

Har det gått för långt när jag är rädd för att vistas i min lägenhet...i alla fall att vara ensam?! Jag vågar inte göra något som låter, alltså inte se TV, lyssna på Spotify eller något ifall han lyssnar och ser att jag är hemma. Jag vågar inte tända ifall han ser det heller. Jag vågar inte ta bort posten ifall han tittar in genom brevlådan och ser att jag är hemma. Jag har mobilen på ljudlös ifall han ringer och det hörs. Fan jag vågar knappt gå på toa. Jag vågar defintivt inte lämna lägenheten. Jag behöver handla, men jag vetefan om jag vågar. Jag är skiträdd. Han ringde 9 gånger igår mellan 19.30-22.00 (och skicka sms), varav 6 gånger inom loppet av 20 minuter. Idag har han än så länge bara ringt 3 gånger. Lämna mig ifred. Tror han verkligen att jag vågar träffa honom efter att han gjorde som han gjorde i lördags? Fy fan vad DRYGT. Jag vet ju att han är i närheten hela tiden eftersom hans jobb ligger 1 minut bort. Läskigt...

Jag vet att jag är paranoid men jag känner mig iakttagen hela tiden.

1 comment:

Lojsie said...

skicka ett sms till honom om att antingen lämnar han dig ifred eller så kommer du kontakta polisen