To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 28, 2010

What a bright day

YES! Inga samtal idag än så länge. Jippie jippie jippie! LYCKA! Antingen har han tröttnat eller så har han hittat ett en annan tjej att vara med. Oavsett vilket så är det bra, eller ja det är ju inte bra om han har ett nytt offer, men ändå. Jag tror som sagt att jag ska våga mig på att sova hemma inatt. Skönt!!!! Har lite saker som jag behöver fixa hemma och pallar inte åka mellan Genarp och Lund flera gånger per dag. Nu ska jag göra mig iordning. Ska snart iväg till Vellingeblomman med en kompis. Skönt att vara ledig hela veckan. På fredag är det valborg. Blir stadsparken i Lund som vanligt. Men skillnaden i år är att jag faktiskt är sugen på att gå dit. Kommer förhoppningsvis stöta på en del gamla kompisar, och nya för den delen! På söndag blir det kalas hos Densfelts. Såååååååååååå längesedan man var där. Saknar den gemenskapen vi hade för ett antal år sedan. Får bli bättre på att träffas nu när vi alla är vuxna haha.

Nu ska jag fixa lite grejer och hoppas på den här dagen slutar lika trevligt som den började :)

No comments: